Då var det dags, igen..

När barn nr. ett haft magsjuka så är det väl lika bra att fortsätta med barn nr. två?!
Från att vi ätit middag tills Rasmus sa att han mådde illa gick det fort! En timme tog det.
Rasmus sa att han mådde lite illa, men det var nog från idag då han hade snurrat på en gunga. Nja, tyckte jag, du kan inte må illa så lång tid efter. Det kan nog vara magsjuka på G!

Efter att jag gjort i ordning barnen för kvällen, sagt god natt till Elias och Rasmus så skulle jag fara till mamma
och Arvid. Jag hade bara hunnit ca 300 meter då mobilen ringer. Det var Lars som sa att nu har Rasmus kräkts. Jaha, jag kommer hem igen..  Jag som hade tänkt stanna en stund där.
När jag kom hem var Rasmus bra mycket piggare än innan jag for!
Så jag hoppas verkligen att det är snabbt övergående för honom!






Lars och jag som hade tänkt fara på månskenssafari i morgonkväll..
Klicka och kolla in ---> www.laget.se/GSSK
Men Lars får fara själv istället.
Om han vill..





Kommentarer
Postat av: Linda

Fy sjutton för magsjuka :/

Hoppas killen blir bättre snart :)

Bara bra med dig då Eva ?

Kram

2011-02-17 @ 21:25:33
URL: http://lindathatsme.blogg.se/
Postat av: Josefin -Happy Days-

Usch, hoppas de kryar å sig snabbt, det är inte kul med magsjuka.



Tack snälla, roligt du gillar bilden, önskar ni får en fin fredag trots sjuka!

Kramar

2011-02-18 @ 08:14:36
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0