Piggelin

Igår kväll när jag var på väg att lägga mig kräktes Rasmus. I sängen!! Så det var bara till att tvätta.. Så när jag väl hade lyckats lägga mig i sängen med armen runtom Lars, så hörde jag.. Ett brak!? Vad var det? Var ju som tvungen att kliva upp och kolla! Men det var bara Skorpan som hade rivit ned något. Puuh.. Men då vaknade Elias av braket och ville sova i vår säng, så okej då. Hade lyckats somna igen när jag hörde ett ynkligt "maaammaaa....".
Jag slet av mig täcket, sprang ned för trappen och in i Rasmus rum.
Han kräktes, stackaren..
Jag följde med honom upp på toan för att sen följa med honom ned igen, där vi satt och pratade en lång stund.
Återigen var det dags att försöka sova.. Och jag lyckades.

Återigen en dag i VAB`ets tecken.. Men vad gör väl det?! Grabben är pigg och aptiten är åter för honom!
Nu myser vi med en film som jag köpte bara härom dagen. De har ju bara över 70 st barnfilmer ;)
Men det är ju roligt att köpa till dem :) Skulle kunna köpa bra mycket fler, men jag måste begränsa mig!

Ska logga ur mig nu och fortsätta kolla på filmen ("Den otroliga vandringen")

Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, har ni verkligen så många barnfilmer? Får man låna nån/några?

2011-02-19 @ 09:57:47
URL: http://mammamariasblogg.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0