Nöjda barn!

Rasmus har pratat och tjatat om ett Nintendo ds. Länge!
Men när han fick ett rejält oväntat tillskott i kassan av morfar så kunde han med glädje kolla efter ett Nintendi ds i XL istället!
Så i morse styrde kosan mot Birsta. Första anhalt var Elgiganten, men där var de slut. Jaha, nästa ställe blev Mediamarkt, samma där. De skulle bli lite billigare i morgon, de skulle annonsera om det. Men vi tyckte att nu är vi ändå är i Birsta så kollar vi vidare. I stället för att fara ytterligare en gång till stan. Sagt och gjort, nästa anhallt blev TOYS"R"US.
Yes, de hade!! Vilken lycka för Rasmus!
Såklart ville Elias också köpa något för sina pengar.
En gång förut när jag och barnen var till TOYS"R"US, så hittade Elias ett (tv) spel som han absolut inte kunde slita sig ifrån. Samma denna gång.
Elias var så djupt försjunken i spelet så Lars och jag bestämde att vi köper ett sånt till honom för hans pengar.
Nu ska jag gå upp och fixa till det spelet på hans rum så även han kan spela :)

Behöver jag nämna att det är nöjda barn vi har ;)

Kram till Er och ha en fortsatt härlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0