Shopping

Me like!! Om man hade obegränsat med pengar ändå...
Men igår köpte jag en skiddress till Rasmus och faktiskt en till mig också ;)
Det känns konstigt ska erkännas! För alltid så handlas det kläder och saker till barnen. Men nu så tog jag och "unnade" något rejält till mig med :)
Och så köpte jag en hjälm och ett par glasögon, precis som om jag skulle svischa nedför backen. Men nej.. Lilla snigel det är jag det :D
Men hjälm är visst ett måste! Tror jag..? Så därför var även jag tvungen att köpa en. 

Men mer än så handlade jag, även:
Ett par handskar, till Rasmus
Tre par tröjor, till barnen
En mössa, till mig
Strumpor, till mig
Ett par jeans, till mig
En tunika/långskjorta, till mig
En scarf, till mig







Det blev visst lite saker till mig ;)
För en gångs skull!
Men det är långt ifrån allt vad jag verkligen skulle behöva köpa...
 Pengarna ska räcka till annat som är viktigare.





Barnen är så gott som friska! Elias är verkligen piggelin och full fart. Rasmus har bara lite hosta, knappt något alls. Så I morgon blir det fritids och skola och dagis för dem.



Ha en bra och härlig söndag!

do what makes you happy be with who makes you smile laugh as much as you breath love as long as you live

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0