Skoter, skumtomtar och Nintendo

Barnen sov inte så länge som jag hade hoppats på :rolleyes: Men nu ligger i alla fall ett barn av två.

Idag var vi riktigt pigga, inte alls dålig som man brukar kunna bli en dag som denna ;)
Barnen sov inte alls så länge som jag hoppats på. De vaknade runt 9, alldeles för lite sömn, med tanke på att de somnade runt 01.00..
Men, men.. Det är ju nyår bara en gång om år så ;) 
Just nu sover ett barn av två. Rasmus ska strax sova han med.

Idag har jag äntligen fått köra skoter!! :)
Det är ju så roligt!
Först när Rasmus var hos en kompis så tog jag, Lars och Elias skotrarna och åkte en liten tur. Upp till Gransjöbodarna, skoterklubbens stuga.
Väl hemma och middagen intagen, tacos närmare bestämt, så ville Rasmus åka en tur. Lars hade ingen större lust, vet ej varför..
Men jag sa att "då åker du och jag en liten tripp!"
Sagt och gjort, vi drog iväg på en liten tur, Rasmus och jag :)
I morgon blir det en tur med skotrarna, igen :)
Men först ska vi fara till stan och köpa det som vi hör typ femtioelva gånger om dan, minst! Japp, ett Nintendo ds. Någon variant lite dyrare. Eftersom att när min käre pappa kom så fick barnen inga paket utav honom.. Nänä, de fick en rejäl slant att kunna handla vad de vill för istället!
Så ja, det blir stan i morgon. Till Rasmus stora glädje och lycka!
Och vår också ;) Vi behöver inte höra honom prata om detta Nintendo något mer :D
Efter vi kommit hem så blir det omskrudning till skoterkläder.


Alldeles nyss satt Skorpan och stirrade på mig. Jag satt och mumsade på skumtomtar, och hon fick inget av mig :bigeyes: Hemska matte!
Jag kunde bara inte låta bli, jag garvade åt henne :D
Men var tvungen att ge henne lite mat ;)

Nu ska Rasmus lägga sig så jag ska natta honom.

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0