Smittfebran

Tja.. Jag har inte bytt blogg än. Men jag tog och bytte tema i alla fall! Känns som bloggen blev bra mycket  fräschare nu.


I morse väckte jag Elias och han kändes varm, men jag var inte säker. Han sa att han hade ont i pannan, så jag anade att det var feber.
Mycket riktigt! 38.8* hade han..
Han var så trött och slut så han somnade om till strax före nio.
Några flingor har han fått i magen och drygt ett glas vatten till frukost.
Sen fick han i sig en glass och en stor mugg med vatten.
Killen har ju fått i sig något i alla fall!

Nä, ska se om jag kan lyckas bjuda killen på lite lunch. För det är ju dags för det.


Ha en strålande bra dag alla!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0