Tråkig dag

Medans jag "sitter här" så kollar resten av familjen på julkalendern med Staffan och Bengt, från -84. Jag såg första avsnittet och visst tyckte jag att det var kul! Men sen hade jag inte lust att kolla mer..

Igår planerade vi att vi, idag, skulle göra fika och ta skotrarna för att fara nånstans. För det skulle ju bara bli -11* och det är ju inte för kallt.
Ha, pyttsan, glöm det!
När vi vaknade var det -25* :bigeyes: Så dagen har tillbringats inne..
Men det är ju en dag i morgon också. Om inte den också blir svinigt kall :mad:


Jag kände förut att jag har fått något mellan två tänder. Så jag har försökt pillat med tandpetare, men det har ändå suttit kvar!? Märkligt.. Jag tog tandtråd istället. Men, den gick av? Tog en ny bit, som också gick av!? Jag borstade tänderna istället. Men "saken" är fortfarande kvar!?
Jag insåg.. att det gått en liten flisa av tanden :O Suck...



Usch, vilken tråkig dag :(


Till middag idag blir det hemmagjord pizza! Som sambon ska fixa.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0