Uppdatering "a la grabbs"

I morse hade Elias (feber igen) 38.3 och Rasmus hade 38.1. Rasmus klagade på att han hade jobbigt att andas.
Så jag ringde på V.C och beställde en tid för grabbarna.
Men det visade inget.
Mollipect fick de utskrivet.
"Slemkräkningarna" som Elias hade, trodde läkaren berodde på att han hade slem i bröstet. Därav han "kräktes". Slem som han samlat på sig under natten, och så kom "kräkningarna" på morgonsidan.

I morgon ska vi till svärmor på middag. Hoppas jag!
Beror ju som på hur barnen (och jag) mår..
Men i vart fall, så ska jag fara till stan i morgon med mamma och Arvid ;)



Min förkylning verkar ha saknat mig. För den har kommit tillbaka..
Antingen har jag ingen lukt eller smak, eller så "svajar" det. Ena stunden har jag smak och/eller lukt för att i nästa stund så har jag varken eller. Gah!!
Ena stunden drar det i näsan, snoren rinner och jag nyser. Sen kan det gå någon timme/några timmar och jag känner mig frisk och kry!


Men tur jag har min vän handkrämen! För utan den skulle mina händer torka ut, likt sandpapper, nu i förkylningstider.


[210136s.jpg]


Nä, nu får grabbarna mina krya på sig ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0