Nyårslistan

Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut? Var på en mini-mini husvagnssemester med Lars.



Höll du några av dina nyårslöften?
Jag avlägger aldrig nåt jag inte kan hålla.



Fick någon du känner barn?
Ja, brorsan! Och några till.


Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack och lov inte!


Vilka länder besökte du?
Inga alls.. Förresten, räknas dalarna!? 



Är det något du saknade 2010 som du vill ha 2011?
Att jag och Lars ska få många fler tillfällen att åka på minisemester! Eller varför inte en långsemester?



Vilket datum kommer du alltid att minnas?
12 juli, då en arbetskamrat dog..


Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Att jag blev faster igen!



Vilket var ditt största misstag?
Minns inte..


Vilket var ditt bästa inköp?
Husvagnen! Så hela familjen kan fara iväg på semester.


Vad spenderade du mest pengar på?
Barnen såklart! Eller är det räkningarna!?



Vad gjorde dig riktigt glad?
Barnen, de gör mig glad varje dag!


Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nää.. Men hade rejält ryggont, så en kiropraktor "räddade" mig!



Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2010?
Vet inte för tillfället.



Mådde du bättre eller sämre under 2010 än vad du gjort tidigare år?
Jag mådde som vanligt.


Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
Mig själv (vikten..) Mig och Lars.



Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
Tror inte det. 



Hur var din julafton?
Lika bra som alla andra år!



Blev du kär?
Njaä.. Känslorna är desamma för Lars!



Vilket program har varit det bästa på tv?
Solsidan! Finns säkert fler..



Hatar du någon som du inte hatade förut?
Jag kan inte hata, men kanske tycka lite mindre om! Men det finns ingen.



Vilken var den bästa boken du läst under året?
Hm, jag läser inte böcker.. Bara barnböcker!



Vilken var din största musikaliska upptäckt?
Att jag inte kan sjunga! Men det visste jag sen förut.. 



Önskade du dig något som du fick?
En dator.



Önskade du dig något som du inte fick?
Mer uppskattning... En ny mobil. Renoverat i kök, hall, vardagsrum, Rasmus rum, vårat sovrum. En altan.



Vilken var årets bästa film?
Oj, jag ser nästan aldrig på film nu förtiden..



Vad gjorde du på din födelsedag?
Jobbade.


Vilka var de bästa människorna som du träffade:
Alla de mina nära och kära



Hur skulle du beskriva din klädstil?
Allt från jeans, tunikor, kofta till mjukisbyxor.


Vad fick dig att må bra?
När jag och Lars var/och är för oss själva. När barnen och jag hittar på något skoj tillsammans.



Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen.


Vem saknade du?
Tussan, vår katt, som vi fick ta bort för 2 år sen.. Och min mormor som stod mig nära som gick bort för snart 13 år sen..


Vilken var din bästa månad?
Juli? Barnen fyller år och Villner föddes!


Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?
Massor! Men det hinns nog med.



Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
Jag hoppas att jag blir lite mer självständig, att jag får mera gjort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0