Så mycket!?

Just nu är jag sugen på en mumsig

 

 



Än har jag inte ätit årets första.. Men det kanske du har!?




Idag fick jag lönespecifikation. Jag trodde inte att jag skulle få så mycket i lön..
Men se, det fick jag! Mer än vad jag trodde faktiskt :) Okej, inte så överdrivet mycket.. Men när man tror på ett mindre belopp och så får man mer än vad man tänkt sig, då känns det riktigt kul!!
Så alltså har jag jobbat mer än vad jag tänkt mig i december!
Skoj, skoj :)

På lördag ska jag/vi till stan ;)
Jag måste inhandla slalomhjälm-glasögon, vinterbyxor, byxor, tunika/tröja/topp. Och Rasmus är i akut behov utav handskar! Han har haft flera par handskar, men så ett-tu-tre är han utan!?
Så handskar och eventuellt en ny vinter/skiddress och byxor ska inhandlas till honom.


Ikväll blev vi bjudna på fest, nästa helg. Roligt värre det kommer att bli ;) För de vi ska till är det alltid lika skoj att partaja med!
Jag lovar samtliga att jag inte kommer dricka lakritsshot! :D Mer än så behöver jag inte säga..



Ha en fortsatt bra kväll alla!
Kaffet väntar.. ;)



10.En Kram från "Nettan" 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0