Vaa??

Efter en ytterligare en sen kväll, igår, för grabbarna så ligger de nu. Elias sover och Rasmus...spelar sitt Nintendo ds!

När jag var på väg och skulle bädda upp i Elias säng, så såg jag kräk i hans säng. Blä..!!
Och när jag skulle gå dit för att ta bort det klev jag i kräk!! Blä..!!
Innan det så satt jag i köket då jag hörde maoaoaoaoaoao, ljudet hon gör innan hon kräks :O
Jag sprang in och och precis i rättan tid hann jag "slänga" ut henne! Väl ut kräktes hon..

Så nu ligger grabbarna i nybäddade sängar :)

Det enda barnen har pratat om idag är att de vill gå upp till grannarna igen :D
De trivdes tydligen där!
Men jag sa att de ska fara igen i morgon.
Rasmus svar:
-Va, vart då?
-Ja, till Las Vegas.
-Men varför då?
-De jobbar där.
-Varför jobbar de där när de bor här!?
-Men de bor ju där. De bor här bara ibland.
-Vaa?? Har de två hus!? Då är de verkligen rika!

Haha, ja.. Vad säger man :D



Eftersom att det är helg, igen, så tar jag mig väl ett glas vin då ;)

Ha en fortsatt bra kväll!!

Kommentarer
Postat av: Reneè

Men nu Rackarns !!! Har katterna Magsjuka oxå.....( Glömde du att ge stackarn Vitpeppar !??)

2011-01-06 @ 23:29:11
URL: http://motivlivh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0