Blir bara...

..så brydd över vissa personer.
Eller brydd blir jag egentligen inte!

Sanningen ska man väl alltid hålla sig till, eller hur?!
Men då har jag ändå inte sagt exakt vad jag tycker!

Denna "vän" blev så uppretad på mig vad jag skrev, så han tog bort mig som vän!?
Och även min sambo tog han bort :-O
Han som inte ens har med den saken att göra!!

Jag kommenterade bara på vad "denna vän" skrivit, och han tålde visst inte det..
Öl är visst viktigare än mat.

Bättre att han får sitt rus än att hans underbara familj får bröd!

Gaaah, f---n vad jag retar mig på honom nu ;-/

Jag hoppas bara att hans sambo en dag ställer sig upp och säger vad hon tycker!

För det kan ju inte vara bra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0