Döfläsk..

..vik hädan!!

Ikväll tog jag mig en promenad. 
Full fart som vanligt! ;D

Hela förra veckan och hela denna har jag antingen
* cyklat ca 10 km
   eller
* promenerat ca 6-8 km

Och jag har börjat se resultat!
Jippie!!!
Okej, inte sådär att Waow, liksom..
Har ju bara rört mig förra veckan och denna.

Men det är det lilla som får mig att inte "tappa farten"!

Någon som inte vill gå eller cykla själv, hör gärna av er för sällskap! Jag hakar gärna på :-)
Alltid kul med sällskap!

På återseende ;-)


Kommentarer
Postat av: Helen

Ska du och gå nått i veckan följer jag gärna med :D. Ska köra lite bantarsoppa den här veckan och se hur det går :) Hör av dig på bloggen eller fejjan om du vill ha sällskap. :)

2010-08-15 @ 16:28:48
URL: http://helenlilja.blogg.se/
Postat av: Eva

Härligt Helen!

Jag hör av mig ;-) Idag blir det en paus.. Har gått ut för hårt :D

Bantarsoppa, vad är det? Alltså, vad är det i den!?

2010-08-15 @ 17:07:41
URL: http://kvarnvagens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0