Känner mig...

...helt färdig nu..
Snuva så det heter duga!
Har haft feber idag..

I morse när jag vaknade så var jag pigg och kry.
Men efter bara nån timme, så var jag helt slagen! Kände mig "yrslig" och mådde bara sådär som man gör när man har feber. Jag tänkte vid lunchtid om jag skulle ringa in en vikarie, men jag tog en 1 grams Alvedon i stället.
Och vips, efter ca ½ timme var jag bra mycket piggare :)

Sista barnet skulle egentligen ha gått hem 17.30, men hans farmor kom tidigare än vad som var väntat.
Så det känns faktiskt skönt, hur konstigt det än låter!


Idag började ju Rasmus första klass!!
Som han har längtat, väntat och räknat dagarna!! Men idag var så äntligen dagen D inne för min stora kille :)
Han var jättepirrig inför dagen, men när vi väl var där gick det så bra för honom!

Nä, dra några tag med dammsugar´n nu så jag kan fara och hämta Elias hos farmor (han blev hos henne då jag skulle följa med Rasmus till skolan idag och jag skulle jobba..)

På återseende ;-)

Kommentarer
Postat av: Reneé

INTE roligt att vara snuvig på sommarn !!! Det vill ju aldrig ge sej......Och visst e det lite LÄSKIGT att småpojkarna börjar skolan.

2010-08-17 @ 22:21:29
URL: http://motivlivh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0