Lite smått om mig..

Hur bor du: Hus
Brukar du komma i tid: Eh.. :D Försöker i alla fall!
Hur lång är du: 1.69 cm
Kan du laga mat: Ja
Vad jobbar du med/pluggar du: Jobbar på olika förskolor
Vad har du på dig just nu: Facebookar ;)
Har du någon fobi: Nej
Hade du en bra kväll igår: Ja! :) 
Vilket är ditt senaste inköp: Kommer inte ihåg..
Din favoritdryck på morgonen: Kaffe ;)
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Barnbidraget :D
Har du sovit i din egen säng inatt: Såklart!
Vad hade du sönder senast: Vet inte..
Vem snackade du med senast: Mamma :)
Varm favoritdryck: Kaffe, varm choklad, the
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten, eller "bubbelvatten"
Alkoholhaltig favoritdryck: Vin (rött) cider
När gjorde du senast något riktigt dumt: I lördags, när jag sa vad jag tyckte! Men dumt är det egentligen inte! 
Saknar du någon just nu: Min mormor :(
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Betee sig illa-barnsligt
Någon jag stör mig på: Irriterande människor! Som tur är, är de få ;)
Intressen: Trädgårdar-blommor..etc..
Senaste person du kramade: Rasmus och Elias
Senaste person du ringde: Mamma
Senaste person som ringde dig: Mamma
Vad drack du senast: Kaffe
Vill du ha barn: Har redan 2
Längtar du till din nästa födelsedag: Nej
Har rakat dina ben någon gång: Såklart :rolleyes:
Är du sugen på något nu: Nej
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Hemma-ca 4st muggar, jobbar-ca 6st muggar
Använder du hudkräm: Ja
Attraheras du av män med skägg: Nej!
Micro-pop eller poppa själv: Micropop
Brukar du baka: Nej (kanske högst 2 ggr/år)
Röstade du i det senaste valet: Ja
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja :thumbup:
Vilken låt lyssnade du senast på: Lyssnar på Spotify för tillfället ;)
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej
Vad tycker du är äckligt: Folk som petar sig i näsan!!
Har du pengar på mobilen: Nej


Kommentarer
Postat av: Eva

Haha!!!!

Vad har du på dig just nu: Facebookar :D

Fel!!!

Jag har på mig Svarta byxor, svart linne, svart meshtröja, svarta strumpor, svart bh, svarta trosor ;)

Ja, jag är VÄLDIGT svart idag :D

2010-08-21 @ 16:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0