En och en halv man mindre

Då var jag och Elias solo då.
Lars drog iväg till stan, en snabbsväng bara, men ändå.. Och Rasmus stack iväg till en kompis som han ska sova hos :)

Elias kollar på "Hitta Nemo" och jag möblerar på Rasmus rum. Jag blir aldrig nöjd över han rum.. Nya tapeter är verkligen på tapeten där! Och några nya möbler.
Men dessa nedrans pengar som ska styra jämt :(
Men decemberlönen blir bättre i alla fall ;)

Tänk att vara ekonomiskt oberoende.. Vilken lycka! Eller så inte. När man då köpt det man vill ha, då uppskattar man inte det där lilla.



Nä, måste fixa lunch till Elias och mig nu.
Middagen är fixad! Gulliga svärmor bjöd dit oss i utbyte att Lars fixar hennes dator ;)

Hm, går inte att lägga in bilder :bigeyes:
Märkligt..






Kram på Er och ha en fortsatt bra eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0