Jag också :)

Jag och Lars var borta nästintill hela dagen i stan. Vi for kl. 11.00 efter att vi lämnat barnen hos svärmor.
Tack att du ville/kunde passa dem!
Klockan 12.00 hade jag tid hos frissan i stan och där blev jag till klockan blev 14.00. Jo, det tog så lång tid, eftersom att jag skulle både färga och klippa mig.
Och jag blev supernöjd!

När vi for sa jag till Lars att "jag måste nog äta innan vi ska springa runt i affärer och kolla efter julklappar!  Annars blir jag sur, grinig och skakig". Jag blir ju det om det gått alldeles för lång tid sen jag åt, och frukosten åt vi runt 9.00. Så fem timmar utan nåt i magen, endast kaffe, går inte för mig..
Lars undrade vart vi skulle äta nånstans.
Gissa vad jag svarade ;)
IKEA!
De har ju julbord där för endast 79:- om man har ett IKEA Familykort. Vilket vi har :) Annars kostar det 179:-
Och jag har, ärligt talat, varit lite ledsen över jag inte fått nåt julbord/julmat i år :(
Men så fick jag också det :)
Gott var det! Absolut värt pengarna.


Nä, nu måste jag sova! Klockan ringer 5.30 i morgon..
Go´natt!
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0