Martin Timell..

..släng dig i väggen! När jag har min alldeles egna hemmasnickare, då det gäller IKEAmöbler i alla fall :D
Lars skruvade ihop det nya bordet och och den nya hyllan förut.
Det blev bra mycket ljusare med vitt!
Så ja, jag blev nöjd :)


Det enda jag och Lars hör vareviga dag nu är:
-Jag vill ha ett Nintendo DS! 
-Vad kostar ett Nintendo DS?
-Jag vill köpa ett Nintendo DS nu!
-När kan vi fara till stan och köpa ett Nintendo?
Tjat, tjat, tjat!!
Så ja, min son när du har tillräckligt med pengar för att kunna köpa ett så ska vi fara iväg!
Till saken hör att han snart har så mycket pengar. Därav tjatet..

Eftersom att barnen la sig så sent igår så har de varit helt färdiga ikväll. Så Elias sover och Rasmus ligger i sängen.
Snart ska jag och Lars :love: se på Baksmällan. Klart bäst!
Som vi garvade åt den filmen när vi var och såg den på bio!! :D

Ha en bra kväll gott folk! För det tänker jag ;)






Kommentarer
Postat av: Annelita

1199:- kostar det på ToysRus. 300:- billigare jämfört med Elgiganten.

2010-12-28 @ 22:02:00
URL: http://giraffen83.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0