Mina aningar

"Sanktaaa Luuciaaa..."
K. 07.00 satt jag bänkad framför tv´n med tända ljus, lussebulle, pepparkaka och ett glas saft. Barnen vaknade så vi kikade tillsammans. Vi hade så mysigt, grabbarna och jag :)
Vi hann dock inte se klart hela programmet, då Rasmus skulle äta frukost och vi var tvungen att klä på oss. Termometern visade, och visar fortfarande, -22.3, så vi var tvingade till att klä oss rejält!
När vi satt och kollade på Luciamorgon ringde jag till förskolan och frågade hur de tänkt göra med Lucia. Ute eller inne!?
Troligtvis blir det ute, då det är en så kort stund de ska sjunga, och fikat blir inne.
Precis som jag anat ;)


Elias har roat sig själv nu med att måla med vattenfärg. Fina teckningar!
Nu sitter han och skriver: Eva, Lars, Rasmus, Skorpan, god jul :)
Så duktig han är!


Ha en riktigt mysig och härlig Lucia, mina vänner! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så mysigt med Lucia. Har du varit Lucia någon gång?

2010-12-13 @ 14:30:05
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0