Små, små saker

Saker jag gör för att visa att jag älskar min sambo:

*Skickar sms där jag skriver att jag saknar och älskar honom, när han är på jobbet
*Skriver små lappar om att jag älskar honom och önskar honom en bra dag, och lägger dem så han ser när han ska fara och jobba
*Köper blommor
*Köper presenter
*Säger vad han betyder för mig
*Kramar honom
*Håller min hand i hans
*Ser på honom
*Skriver om honom i bloggen
*Frågar honom om det är nåt han vill ha
*Försöker (!) någorlunda att se bra ut för honom
*Pysslar om honom extra när han är sjuk
Om jag räknar mig till skalan som romantisk?
Nja..
Jo, det gör jag nog.

Vad gör du för din sambo/äkta hälft?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0