"Tagit det lugnt"

Tänk om jag kunde få, om så bara för en dag, ta det lugnt.
Men visst kan jag ta det lugnt! Men då mår jag dåligt över det som inte blivit gjort i stället..
 
Tänk att få koppla av utan att behöva tänka på alla måsten som hänger och slänger i huvudet, såsom:
*Jag måste hänga tvätten
*Jag måste dammsuga
*Jag måste diska
*Jag måste plocka ur diskmaskinen
*Jag måste plocka grejor
*Jag måste vattna blommorna
*Jag måste, måste, måste....

Gah, jag blir galen på alla måsten!!!


Om sambon varit hemma en dag, och jag frågar:
-Vad har du gjort idag då?
-Tagit det lugnt, får jag till svar :bigeyes:

Lugn, bara lugn jag kommer inom sinom tid att få ett smärre utbrott :mad:


Varför tänker karlarna på ett helt annat sätt än oss kvinnor?
Någon som har en otroligt bra förklaring på det!?


Ja, nu har jag "hängt ut" min sambo en aning:(
Inte snällt av mig...
Men jag var bara tvungen!

Lars, jag älskar dig ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0