Tillfredsställelse

Idag var förskolorna i västras område stängt då de skulle på konferens.
Vilken lycka!
Barnen kunde få sova ut och jag fick mer tid för-och med dem :)
Och så idag, kunde jag äntligen ha tid att följa med Rasmus på skolan!

Där var jag från 8.35-13.10.
Jag var med från morgonsamling tills dagen var slut och då med att tända tredje ljuset i staken och bokläsning.
Vilken härlig dag!
Jag kände mig så tillfreds med mig själv att kunna följa med Rasmus!
Jag kände liksom ett slags pirr i magen.
Och så vilken toppenfröken de har i klass 1!! Jag kände mig direkt varmt välkommen!
Jag hoppas verkligen att jag kan följa med någon fler gång!





Meningen var att Elias skulle vara hos mamma då jag skullle vara med Rasmus på skolan, men Lars var hemma då han inte var riktigt pigg. Så Elias blev hemma med Lars istället, då Elias inte heller var pigg.
Kul för dem att få en far och son-dag!


Igår la jag mig 22.30 då jag var så trött. Skönt att få sova drygt åtta timmar istället för ca sex.. Jag var som utvilad ;)

Så nu måste jag kolla av Facebook, som inte blev av igår.
Men ett glas vin och några knapriga Lantchips som sällskap ;)


Ha en bra kväll mina vänner!


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0