Längtar!

Nu ska jag ta mig en stärkande kvällsglögg! Nope, inget kvällskaffe. Inte än i alla fall ;)
Hade en liten glöggskvätt kvar sen nån helg tillbaka. Hur nu den stackars lilla skvätten kunde bli kvar har jag ingen aning om.
Sen kanske jag ska ta mig "ett smakprov" på Årets glögg, saffran. Den har stått i skafferiet x-antal veckor, så det är väl kanske på tiden att testa den nu :)



I morgon ska jag och sambon fara till stan. Till hans stora glädje och lycka :D  Ha, skämt åsido!
Värsta stället att fara till när det är mycket folk, tycker han.. Men inte jag ;)
Barnen ska vi inhysa till svärmor. När vi kommer ner till stan ska jag först klippa mig. Jippie!! Sen ska vi inhandla de sista klapparna. Och så skulle jag ha köpt lite julkläder till grabbarna. Får springa in en snabbis på KappAhl och kolla. De brukar alltid ha nåt snyggt! Både till barnen och mig ;)
Och, så skulle jag ha köpt ett nytt tv-bord. Det vi har är svart. Jag vill ha ett vitt! Vet inte vad jag tänkte på när vi köpte ett nytt bord.. Men nu har jag ångrat mig. Ett vitt ska det vara. Punkt!


Och! Jag har ju beställt Trolltyg i tomteskogen :) Som jag längtar tills den kommer!!


Ha en fortsatt bra kväll!

(Hm, jag har försökt att lägga in bilder, men det går tydligen inte..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0