Arbetslös..

Då jag är arbetslös (tyvärr ser det ut så för många idag..), så ska jag träffa min jobbcoach om en stund!
Igår försökte jag mig på att skriva ett CV och ett personligt brev. Skulle maila detta till min ´coach, men se det gick inte! Gah!! Så ja, jag vet inte vad som är fel?! Men, på´t igen bara!

Ang. att vara arbetslös:
Många tycker säkert att det är jättejobbigt att bara vara hemma och inte ha ett jobb att gå till. Men inte jag! Fast jo, l i t e ska erkännas.. Men då bara för det ekonomiska =/ Annars så är det bara bra för mina grabbar!
De behöver ju inte vara så mycket på dagis och fritids =)
Och nu i sommartider så kan jag vara hemma med dem och bara ha det riktigt skönt, njuta av var dag och slappa med att fara iväg till nån liten strand! Lägga sig när man vill (nästan!) och kliva upp när man vill. Aah, det känns fantastiskt!!

Annars när jag väl får jobba (blir inte mycket i sommartider) så jobbar jag som barnskötare på olika förskolor. Var anställd 2002-2006, men pga arbetsbrist, så blev jag uppsagd =( Som så många andra iofs!

Ha´t så bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0