Jobbcoach och mulet..

Idag har jag varit till min jobbcoach.
 Vi gick igenom mitt personliga brev och CV, vad jag ska utveckla i brevet och skriva mer om. Lättare sagt än gjort vill jag lova! Men det ska nog bli bra så småningom ;-)

Eftersom att det är lite molningt idag (tack och lov!), så när jag kom hem tog jag och gjorde sånt jag inte gjort då solen har gassat på! Jag rensade rabatterna och rensade bort ogräset längs asfaltskanten. Så otroligt skönt att ha det gjort!!
Jag känner mig förtjänt av ett glas vin nu :P
Men, det får nog vänta tills i kväll.. ;-)

Nu måste jag se till så att familjen får i sig lite energi; Lunch!

Ha en bra dag.. ;-)


Kommentarer
Postat av: Lurventussen

Vem är din jobbcoach? Av ren nyfikenhet bara..=)

2010-07-21 @ 23:17:36
URL: http://www.hanky.se/lurventussen
Postat av: Eva

Lena Nässén :) Bor i Byn, mellen Fränsta och Ljunga´.

2010-07-23 @ 00:25:11
URL: http://kvarnvagens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0