Magsjuka..?

Elias väckte mig igår morse med ett skrik! Han hade ont i halsen.. Men han lyckades somna om.
Sen var han och Rasmus iväg och fiskade med mamma och Arvid.
När de kom hem var han pigg.
Ingen frukost fick han i sig, men min underbara mamma hade fått i han lite när de var iväg!
Till middag åt han inget..
Jo, ca åtta strips och nå´t glas ´cola.
Efter ½ timme, så började han må illa.. Och sen, ja ni förstår =/
Och då rejält!
Yiack..

Så inatt fick han sova i vårat sovrum, på golvet på sin madrass.
Mitt i natten blev han, eh.. nr två så att säga!
Och det har han nu gjort fyra gånger till efter det.
I morse fick han lite vatten, som kom upp..
Till frukost fick han ett stort glas vatten och två ´pastejskivor, som har lyckats hålla sig kvar!
Hittills..
 I början på veckan var vi risiga i magen, först
*jag
*Lars
*Rasmus
*Elias

Så när Elias väl blivit bra i magen, så blir detta =/
Vet inte om magen fortsätter där den slutade eller om det beror på halsen eller om det är magsjuka!? :-O
Men han blev lite piggare (sen han fick duscha med mig) =)
Så jag håller tummarna att "skiten" ger med sig!!

Lugnt nu i alla fall :)

See you.. ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0