Tankepaus!

Som jag sa tidigare, så packade vi lite fika och for en sväng uppöver skogarna, för att skingra mina tankar.
Och det var välbehövligt. Verkligen!
Det känns mycket bättre nu =)

Men vi for uppöver mot Torringen. Tycker man om att fiska ska man fara dit! Fast jag gillar inte det..
Mycket fiskevatten där!

Och nu på kvällskvisten kom brorsan med familj (ni är underbara <3 ), på lite fika =)
Känns jätteskönt att ha haft lite annat att tänka på!!

Hoppas ni haft en bra dag och kväll!

Hej svejs ;-)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag beklagar sorgen kussefin! :(

....kul att du skaffat blogg dock..

2010-07-14 @ 09:03:46
Postat av: Anonym

Det känns trist.. Men, så är det =(

Jo, jag tänkte att jag skulle försöka mig på att blogga lite. Får se hur det går ;-) Lätt från början ,kanske?! ;D

2010-07-14 @ 10:10:41
URL: http://kvarnvagens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0