Ellos, Haléns eller HM?

Det var alltför längesen jag beställde kläder. Jag har ju farit till stan när det har behövts något. Jag älskar att fara till stan och dra lite i tygerna och ser vad som känns bra eller inte :D Men nu har jag tänkt att jag ska ta och beställa! Men vet inte från vart..
Troligtvis blir det från HM. Eller Ellos. Fast de gånger jag beställt från Ellos så håller inte färgen så bra i plaggen. De blir urtvättade nästan på engång! De blir sådär grådaskiga..

Jag
vägrar ta på barnen kläder som ser ut och som är urtvättade och slitna!

Men plaggen från HM håller färgen! 
Jag får se sen vart jag beställer från. Troligtvis blir det HM ;)
Snygga är plaggen dessutom!



Ha en skön fredagseftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0