Helg

Helg, vad är det? Är det en kort liten brejk mellan arbetstimmarna!?
Känns inte som att jag varit ledig :( 
Och så börjar en ny vecka i morgon. Igen..
Inget jobb är inplanerat för mig den här veckan heller. Jo, eventuellt några timmar på fredag.
Men annars så ska jag väl jobba utan lön.. Eller praktisera heter det ju!


Just ja! Kläderna jag beställde förra söndagen löste jag ut i torsdags :) Det gick fort! Så fort har det nog inte gått någon gång tidigare. 
Men en del plagg får vi vänta på.. Men nästan alla kom i alla fall :)


Jag, min nöt, i vanlig ordning trodde att jag enkelt och smidigt skulle kunna få en tid för att färga och klippa håret. Innan Lucia helst! Så jag ringde min bästa frisör, och jag ringde en tjej som jag vet också är duktig.
Men tji fick jag. Inga tider innan jul!! :bigeyes:
Åh, jag vill inte se ut som en montchichi!! Vilket jag gör nu.. :(
Så vad göra? Ja, inte vet jag..
Lars erbjöd sig att klippa mig, helt gratis. Men.. Jag tror nog att jag helst avstår. Av någon konstig anledning ;) 
Så vad kattsingen gör jag??
Jag avvaktar några dagar till, om det inte blir nåt återbud, så får jag väl kanske beställa tid i stan. Men det lär väl kosta multum att färga och klippa mig där..




Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0