Kaffe



Hur skulle jag klara mig utan kaffe?
Jag undrar blott.. Hur?
Kaffe är gott.
Kaffe är berondeframkallande.
Kaffe är en sällskapsdryck.
Kaffe är uppigande.
 Men varken för mig eller Lars! 
Kaffe är tillstas i en del bakverk. (precis som att jag skulle baka.. :D

Jag måste ha kaffe på kvällen, annars vaknar jag med huvudvärk.
Jag måste ha kaffe på morgonen, inom ett par timmar. Annars väntar en rejäl huvudvärk efter ett par timmar.
Men då jag är som mest kaffesugen, är efter lunch.
Ååh, då är det som allra godast!

Jag kan inte direkt påstå att jag skullle vara beronde av kaffe.
För jag dricker bara 3-6 muggar om dan!



Ha en fortsatt bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Ullis

Wow Eva.. Bara 3-6 muggar säger du? Jag dricker 1, max 1½ per dag. ;)

2010-11-15 @ 22:49:01
Postat av: kicka

3-6 muggar om dan? Det är ju bara förmiddagens kaffeförbrukning här hemma de :)

2010-11-16 @ 07:28:30
Postat av: Reneé

Ha, ha !!! Du är nog helt klart aningen kaffeberoende ...Men värre laster kan man ha !!! Själv är jag Periodare. D.v.s jag MÅSTE ha kaffe på morron och hela förmiddan, men inte sen..

2010-11-16 @ 21:18:50
URL: http://motivlivh,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0