Kärlekslistan

Är du i ett förhållande?   Japp, sen 11½ år tillbaka!


Har du kysst ngn idag?
  Nej.. Men pussat ialla fall. 


När går gränsen vid otrohet?
  Vid kyssar. Och "kladderi".


Är du romantisk?
 Ja!

Hur skulle du beskriva den perfekte pojvännen? Bästa vän, bäste älskare, roligaste personen och det man kan lita på. Som man har gemensamma drömmar med.


Hur skulle du beskriva dej själv som flickvän?
Omtänksam, kärleksfull, trogen och glad. 

Vad är viktigt i ett förhållande? Passion, tillit, trygghet, romantik och att kunna ge och ta.

Har du gråtit framför någon du tycker om? Ja.

Har du lekt med någons känslor? Nej.

Hur många har du varit ihop med? Ok, här kommer det.. Lars är min första riktiga stora kärlek! Hade en kille (ca 1 år), men vi var mest som kompisar.. Har haft någon enstaka liten dejt, men inget mer.

Hur länge höll ditt längsta förhållande? Mitt nuvarande, 11½ år.

Vill du vara singel eller i ett förhållande? I ett förhållande.

Är du en bra flickvän? Det hoppas jag!


Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)?
Lars.

Hur gamla var dina föräldrar när de gifte sig?  Mamma var 33 och Arvid var 30.

Skulle du kunna tatuera din kärleks namn? Nä, men möjligtvis kanske någon symbol som står för honom.

Har du blivit dumpad eller dumpat?  Jag som har "dumpat".

Hatar du ditt ex?

Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Lars! Han som får mig att känna mig så trygg.

Om mannen i ditt liv skulle vara otrogen, vad skulle du göra då? Vi skulle gå skilda vägar.

Vill du gifta dej? Absolut!


Vill du ha barn?
  Nej, jag har har redan två. Så det räcker gott och väl.

Blir du lätt kär? Nej.

Vad faller du för?  Vackra ögon.

Vad är det mest avtändandet du vet? Skäggiga karlar. Svettlukt. Och som luktar "gammal farbror"-unket. Ofräscha karlar helt enkelt!

Hur viktigt är det att man har något gemensamt? Det är viktigt. Fast man behöver inte ha allt gemensamt . Vi har musiksmak, humor och köra skoter.

Har du fått ditt hjärta krossat? Nej.

Har du någon utseendetyp hos killar? Medellängd (längre än mig), ej pinnsmala, mörkhåriga och vackra ögon. 

Vem var din första kärlek? Kan inte minnas..

Vad tycker du om att ligga på första dejten? Inte bra.

Vad tycker du om one night stands? Inget för mig, även om det hänt. Men det har alltid funnits hopp hos mig om något mer…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0