Morfar!

Idag har pappa och Kicki varit här och hälsat på! Mycket trevligt att de tog sig tid att komma hit en sväng :)
Barnen blev superglada när de kom!!
Nästa gång de kommer upp är till jul, då de stannar i tre dagar.. Då bor de hos farmor.
Förr så sov de alltid över här! Men sen pappa skaffade hund, som är ca 4 år?, så vill de inte bo här.
Det blir så mycket besvärligare.. Skorpan blir ju så otroligt besvärad, det är ju hennes hem! Och så blir det ju så mycket hundhår!! Jag och hår överhuvudtaget, går direkt bort.
Det är så otroligt ofräscht med hår som ligger överallt :bigeyes: Det räcker med Skorpans hår. Inte mycket, men det blir några strån från henne med ;)

Idag kör vi en "latmansmiddag". Pizza. Fast jag äter inte pizza.. Jag tycker om det, men jag kan inte äta det! Alltså jag kan, men mitt samvete.. Det är ju så fett!! Jag brukar norpa en liten tugga från barna, bara för att få känna den goda smaken! 
Så för mig blir det antingen en rulle eller en sallad :)


Jobb väntas för mig i morgon, tisdag och onsdag! Det blir lite cash till jul ;) Inte mycket, men några kronor extra i alla fall :)


På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0