Snö!!!

Men så äntligen kom den efterlängtade snön :) Som jag längtat!!
Barnen har något att göra ute och så blir det så mycket ljusare! Det är bara att hoppas på att den kommer att stanna också..

----------------------

Idag har en bekant till oss genomgått en operation utav njure och bukspottkörtel.
Den operationen har han väntat länge på. Men nu äntligen har den blivit av!
Och som det verkar så fungerar organen som de ska :)

Skönt!

-----------------------


Idag blev jag länge på jobbet.. Sista barnet gick hem 17.35. Så kom jag ju på att jag var tvungen att byta inne där barnen vilar, dammsuga, plocka ihop lite saker. Jag var inte hemma förrän 18.20!!! Suck..


------------------------

Meningen var att jag skulle påbörja min praktik i morgon. Men efter ett snack med "min" rektor så kom hon och jag överens om att jag ska börja på måndag!
Jaa!! :) Då får jag två dagar med mina grabbar att försöka hitta på nåt skoj innan praktiken börjar. Som kommer att vara mellan 8-16 alla dagar (men med en liten förhoppning om att jag kommer sluta lite tidigare på fredagar??!)


------------------------






Måste slänga på en obligatorisk panna kaffe nu och kika på  Grey´s ;)

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0