Tidig dag

Vad roligt att ni är så många som följer min blogg :)
Jätteroligt, tack alla ni!
Jag som tycker att som oftast har jag inget specifikt att skriva om..


Idag klev jag upp 5.30. Eftersom att jag börjar tidigt.. Men då får jag ju sluta tidigt också :)
Raska flickor får tidig kväll ;)

Kallt är det också. Fast inte inte så kallt som jag trodde igår kväll att det skulle bli, idag. 
-10 var hemma och -11* här i Torpshammar.
Snart börjar barnaskaran att komma, så strax dags att stänga ner här.


Ha en fortsatt bra dag!


Kommentarer
Postat av: Vickis

Otroligt roligt och även skönt att du fick vara på Smedjan! Du behövs där och vi tycker om dig både jag och Dessan!!!

Kram

2010-11-17 @ 09:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0