Vart har veckan tagit vägen?

Denna vecka har gått vansinnigt fort!
Hallå, vart har tiden tagit vägen egentligen!?
Vaknade på måndagmorgon, till en ny vecka. Men plötsligt så... Vips är det torsdag?

Idag har jag haft onsdag hela dagen. Men har fått inse att det faktiskt är ju torsdag.
Jo, visst går ju tiden fort när man jobbar! Men inte så här fort!? Eller...?

Min dag:
7.00 Vaknade

8.30 Skjutsade Rasmus och Elias på skola och dagis

9.00 Började jobba

17.30 Slutade jobba

18.00 For hem (pysslade på med olika saker därav jag var länge på jobbet...)

18.10 In på ICA, mjölken var slut i vanlig ordning

18.25 Hemma, åt middag

18.40 Iväg till biblioteket för att lämna/låna böcker

19.20 Hemma igen

19.45 Duscha Elias

19.55 Läsa bok för grabbarna

20.10 Elias sover, något sent, jag vet..

20.20 Rasmus sover

20.25 Sätter mig vid datorn

21.00 Criminal Minds börjar

Är trött, så jag får väl se vad klockan blir innan jag lägger mig.. Den blir väl mellan 23.30-0.00 som vanligt.



Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0