Blåsig dag!!

Vi har inte varit ut än idag, men jag ser ut genom fönstren hur det blåser. Träden nästintill viker sig. Suck.. Men är det höst så är det.
Jag gillar ändå hösten! Den klara härliga, friska luften. Träden med dess otroligt vackra färger.
Det värker nästan i mig på hösten. Bara för att det är så otroligt vackert ute!
Många gillar inte hösten. Och många gillar inte vintern. Men jag fullkomligt älskar alla årstider!!
Alla årstider har sin charm :)




-------------------


Igår blev det stan, för mig och Rasmus!  En tröja blev köpt till Elias från HM. En collegejacka/tröja med Spiderman-tryck.


-------------------


Idag väntas middag hos min älskade mamma och Arvid. Rotmos och fläsklägg.. Mums!!

Ha en bra dag mina vänner!

Kommentarer
Postat av: veronica

Aha...bantarmiddag? Nä, men så gott. Ja, jag är kluven på hösten. Vemod, men vackert. Avslut, men nystart. Mörker men mys...

Kramis gumsan. På Lördag smäller det ;-)

2010-10-10 @ 14:15:04
URL: http://blogg.amelia.se/siora77

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0