Dagen har sin gilla..

..(i mitt fall) stilla gång!
Natten var hyfsat bra. Tack vare att jag fick värktabletter av mamma.. Som också har en otrolig värk i sitt knä, stackars dig mamma :(
Jag tar aldrig tabletter annars! Inte ens vid huvudvärk, feber eller någon annan värk. Vill bara inte. Bättre att kroppen får ta hand om det. Det är det absolut sista alternativet för mig..

Jag tog tabletterna en timme innan sängdags, så jag skulle sova bra!
Och det gjorde jag :)
Kände mig bra några timmar på morgonen också! Men sen :|
Men men.. I morgon är det fredag! Yes!! (tid hos kiropraktikern)




Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: mamma kajsa

jag säger då det vilken vacker dotter jag har.Du brås då inte på mig

2010-10-17 @ 15:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0