En spark i a-slet!

Igår var jag helt färdig efter helgen som var.. För lite sömn! ;)

Så igår kväll var det dags för African moves. Men jag kände bara att, nä jag struntar i det!
För det första så hade jag stängningen på jobbet. Slutade 17.30..
Hämtade barnen hos brorsan och Annelita, kl. 17.45, kom därifrån 18.25..
Hem för att slänga i mig mat, hände en liten "olycka" (hade ett tjurigt barn som inte sa till i tid :mad:
Fick skura lite golv, tvätta kläder och matta, tvätta ett barn, fick sen sätta mig för att äta! Då var kl. 18.40 :bigeyes:
Och träningen börjar kl. 19.15..

Jag kände att fy fasiken, jag skiter i att träna!! Trött.. Och har kastat i mig maten..
Men Lars sa att "far du inte och tränar så kommer du bara att ångra dig sen!"
"Ja, men jag orkar inte.."
Men jag fick göra en rejäl kraftansträngning bara för att komma iväg!

Och det var så skönt att komma iväg för att träna!
 
Tack älskling!!


-------------------


Har ikväll tagit en promenad på ca 8 km :)
Så strax blir det en avkopplande dusch och sen invänta Desperate housewifes!!


Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0