Jobb :))

Idag blev jag tillfrågad om jag kan jobba fredag. Men självklart kan jag det! Jobb, nästan, hela veckan då för mig :)
Och så blev jag tillfrågad om jag kan jobba nästa vecka! Till att börja med mån-ons, ev. hela veckan :)

Förra veckan som var, var jag arb.lös. Men det gjorde som inget! Eftersom att jag inte ens hade kunnat jobba.. Pga ryggen.

Och nu får jag liksom igen det, med att få jobba 7 da´r, eller fler :)
Jag säger bara en sak, PENGAR!

---------------

Nä, bäst att gå ut och hämta in ved så jag kan elda och få varmvatten. För att kunna duscha!
Lång procedur det där :D

Måste även väcka sonen som har somnat på soffan. Var tvungen att väcka dem tidigt i morse..
Ikväll är det föräldramöte, 18.30. Så bäst att fixa lite middag innan.


Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: veronica

Bra att du får jobba :-) Å att ryggen är bättre. Nu är det min rygg som är knarrig som en gammal dörr. Inte så kul. Vi måste ses snart igen :-D Kramis

2010-10-19 @ 17:00:05
URL: http://blogg.amelia.se/siora77

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0