Medicinmissbrukare!?

Jag som (nästan) aldrig äter värktabletter eller liknande, har nu fått missbruka treo x-antal gånger dessa dagar.
Så ja, jag känner mig nästintill som en missbrukare :(
Jämnfört med från att inget äta alls till att plötsligt börja göra det.

Till middag blev det en våffla. En ynklig jädrans våffla?!!
Tog ett glas med två treo förut.. Så nu börjar hungern komma.
Vilken känsla att få känna mig hungrig!
Såhär lite har jag aldrig ätit nångång tidigare som under dessa dagar!
Bra bantningsmedel ;) Eller inte..

Har jag ont i morgon blir det ett samtal till V.C om att få ta ett halsprov. Men jag hoppas ju såklart att halsontet är borta i morgon när jag vaknar!


Undras om jag ska ta mig ett par våfflor kanske!? Nu när halsontet nästan borta och hungern säger sitt :)


Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0