Tidsfördriv :)

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Myskläder
Vad använder du just nu för skor: Jag alternerar..
Favoritfärg på kläder: Svart

Senaste person som
Sov i din säng:
Lars
Du pratade med: Mamma
Du delade en drink med: Kommer inte ihåg..
Du gick på bio med: Rasmus
Du gick på stan med: Lars..?
Skällde på dig: Eller skällde och skällde... Men Rasmus blev sur på mig!

Senaste
Låt du hörde:
Nu på Spotify.. Lady Gaga-Alejandro
Film du såg: Minns inte..
Mat du åt: Lunch.. Köttbullar, broccoli, creme fraiche´, ost och pizzakrydda
Kram: Rasmus
Puss: Elias
Fest: Hm.. Förfest hos Sofie!
Känslan: Lycka
Ilska: Igår kväll..
Resa: Till Leksand-sommar land, i sommras
Glädje: För en stund sen..
Dröm: Dagdrömmer ofta ;)
Boken du läste: Sagan om Isfolket, för ca hrm... 10 år sen
Personen du träffade: Mamma
Personen du pratade i telefon med: Mamma
Personen du fick sms av: Ida (svägerskan)
Gången du åt en 7-eleven korv: Har aldrig gjort det!
Gången du var utomhus: För en timme sen
Gången du sov: Inatt
Saken du köpte:--  

Om dig

Namn: Eva-Marie Svensson
Ålder: 33
Längd: 1,69cm
Vikt: --
Civilstatus: Förlovad
Smeknamn:--
Syskon:
John 
Sysselsättning: "Hemmafru" :D När jag inte vikar på förskolor
Bra egenskaper: Oj! Fråga mina vänner och bekanta om det..
Dåliga egenskaper: -----------"--------------
Hårfärg: Röd-guld
Ögonfärg: Grön-blå
Skostorlek: 40-41



Kopiera gärna denna! (och gör när du har tråkigt som mig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0