Sakta men säkert

Veckan som varit har jag inte kunnat gjort någonting.. Alltså inget, inte ens de enkla saker jag alltid gör. Såsom:

*Tvätta
*Städa
*Diska
*Dammsuga (okej, men det har tagit tid när jag väl gjort det)


Varenda steg och varenda rörelse har gjort (så förb-nnat!) ont i ryggen.
Men nu idag, känns det nästintill som bortblåst!
Yes, äntligen!!

Så idag måste jag försöka hinna med allt som blivit liggandes på is hela veckan..
Eftersom att jag ska få jobba tis, ons och tors :)
Men det gäller att jag verkligen tänker på hur jag ska använda, eller inte, ryggen.
Annars är jag rädd att den pajar igen...

Fast jag ska nog inte "ta ut mig" med att göra allt. Idag.



På återseende!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Eva! Vilka fina bilder du har tagit! Vart har du vänt dig för att göra dem? Hannah satt med mig vid datorn när jag såg dem på FB å hon utbrast "titta mamma där är ju min fröken Eva" :)



Kul blogg förresten, jag har också en blogg och när man har disciplin att uppdatera den så är det hur kul som helst men tyvärr lyste den med sin frånvaro så nu ligger den lite vilandes :) Du kan ju gå in å kolla :) www.ronningedagar.blogspot.com



Ha det bra så länge!

/Linda

2010-10-18 @ 13:42:39
URL: http://www.ldezign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0