2 september..

Igår kom jultidningarna! Rasmus vill börja sälja. Så visst, det ska han få :)
Men vi har inte så vidare många att sälja till, då de vi känner redan har barn som också säljer jultidningar ;)
Men då får ju vi gynna våran son :D Så han kommer nånvart!


---------------------------


Idag har jag (delvis) tagit itu med en sak som tyngt mig länge. Tror att den saken beror på att jag känt mig så trött, less och irriterad :(
Vill inte gå in på vad..
Så jag hoppas på en bättring där!

Vissa saker är jobbiga att ta itu med, men ett måste för att framtiden ska bli bättre :)


---------------------------


I morgon är mina fem arbetsveckor slut :(
Men jag ska få jobba två veckor till!! :thumbup:
Inte hela veckor eller hela dagar, men ändå :)





Nu blir det lite Tv-tittande och det obligatoriska kaffet :D


Ha en bra kväll och ta hand om de dina!

Kommentarer
Postat av: Reneé

Tycker att alla Förskolor borde slåss om dej !!!!

2010-09-03 @ 19:41:59
URL: http://motivlivh.blogg.se/
Postat av: Eva

Men du är väl på tok för gullig! Tack :)

2010-09-03 @ 20:47:39
URL: http://kvarnvagens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0