4 sept.

Barnen har sovit över hos "momma" och Arvid i natt.
Vilket de brukar göra emellanåt!
Och det är så skönt att de sover borta ibland.
Men, skillnaden nu är att jag verkligen bara njutit av att de sovit borta!!
För det ska ju också verkligen tjatas :mad:
Tills bristningsgränsen är nådd för mig.. :(
Men nu, så njuter jag av att slippa det!


------------------------


Idag ska jag och sambon möblera lite, med de bokhyllor vi köpte i stan.
Och städa såklart oxå ;)
Åh, det kommer att bli så skönt att få ordning i garderoben i hallen!! :)
Och skönt när städ och möblering är klart!


Men idag så är det ju Mittmarken (marknad). Så jag skulle vilja fara dit och kika lite.
(sakerna hemma: hinner vi med när vi kommit hem ;)
Och så har jag en kompis som är kanonduktig på att sy, som ställer ut där!
Tänkte att jag skulle fara dit och köpa ett par mössor av henne :)



Ha en toppendag!


Kommentarer
Postat av: Marie

Köpa mössor?? Pyttsan!!

Har aldrig sett någon hålla så hårt i plånboken... ;-)

Haha, nejdå jag bara skojar. Roligt att du kom förbi och tack för berömmet. ;-)

2010-09-04 @ 23:30:03
URL: http://marieslillablogg.blogspot.com
Postat av: Eva

Haha!! Jag hade ju faktiskt tänkt handla av dig ;) Men strl.. Så det blir bättre att vi kommer till dig och grabbarna får välja ut en varsin i stället! Du är helt suverän Marie!!

2010-09-04 @ 23:42:38
URL: http://kvarnvagens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0