Anden i flaskan

Om jag fick fria önskningar, som skulle slå in idag, så skulle jag önska:

* Att vågen visade -20 kg
* Att få fara iväg på semester
* Att vi hade det nytapetserat
* Att vi hade en högre lön
* Att vi hade en ny bil
* Att... Ja, vad mer!?

Förresten så behöver jag inte önska ;)
Jag är faktiskt glad och lycklig ändå!

*Vad gör väl det att jag har 20 kg övervikt!? Egentligen.. Mer än för mitt eget välbefinnande :| Jag försöker ju i alla fall att göra nåt åt det ;)
*Semester har jag varit på! Solsemester blir en annan gång..
*Tapetserat kan vi få det bara vi riktigt vill ;) Prioritering kallas det :P
*Högre lön!? Svårt att göra nåt åt det..
*Ny bil!? Prioritering.. :D
*Vem behöver önska?! Egentligen!? Huvudsaken att man är frisk och välmående och att man är lycklig och glad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0