Besvikelse..

Fy, vad besviken jag blev nu ikväll!
Då jag är arb.lös så stämplar ju jag (såklart!). I våras och i sommar har jag haft "mina 75 dagar".

Jag ska försöka förklara..
Om jag får jobba en dag av fem, så dras fyra dagar av de 75. Och så får jag "klara mig" på de dagarna jag jobbar/jobbat. Alltså, jag får ingen ersättning från a-kassan! För att det ska löna sig för mig, så ska jag jobba minst 24 timmar/v.

Och nu när de där 75-dagarna var slut så trodde jag att jag kan ta på mig att jobba strödagar igen. Jag har lovat att på måndag ska jag jobba 5 timmar (vilket jag egentligen inte gör, men bara för att vara snäll).
Ha! Trodde jag ja :mad:

Jag kan ju inte alls jobba de där timmarna :(
För om jag gör det får jag ju bara lön för de timmarna, den veckan! Ja, om jag inte får mer jobb då förstås :S
Men det vet jag ju inte.. Jag kan ju inte bara chansa att ta på mig de där timmarna och hoppas på att nån ringer ut mig?!
*Suck*

Jag måste ringa i morgon och säga att, tyvärr.. :(

J-vla skit!!!

Kommentarer
Postat av: Lurventussen

Visst är det typiskt! Skitregler!

2010-09-24 @ 20:39:58
Postat av: SaaraSaariioniitaa ٩(●̮̮̃•̃)۶ Җ Noя∂aғяίkaη Җ ٩(●̮̮̃•̃)۶

kolla senaste inlägget och videon .. helt sjukt !

2010-09-24 @ 20:49:01
URL: http://saarasaariioniitaa.blogg.se/
Postat av: A

god kväll!

2010-09-24 @ 20:50:47
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Studiobootleg - Alltid ny och skön musik!

Nice blogg!



Ifall du vill ha den nyaste och skönaste musiken före alla andra, då ska du besöka Studiobootleg.blogg.se där mixar vi all den nya musiken innan den hunnit komma till radio!



STUDIOBOOTLEG.BLOGG.SE

2010-09-24 @ 21:37:24
URL: http://studiobootleg.blogg.se/?tmp=09230245

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0