Äntligen!!

..ska jag få fara iväg på slalomskola :) Avslutning är det dessutom.. Meningen var att det skulle vara avslutning förra måndagen, men då tempen var på ca -23* blev all träning inställd.
Veckan som har varit har jag inte heller kunnat fara iväg då dels barnen varit sjuka och dels har tempen varit alltför kall så backen ha varit stängd (av kylan).
Jag hade tänkt att jag och Rasmus skulle ha farit iväg på berget i lördags, men återigen låg tempen på ca -25*. Och i söndags när det var kanonväder, stod jag i serveringen hela dagen. Är det inte typiskt, så säg :rolleyes:

Men så nu ikväll ska jag äntligen få fara iväg! Rasmus träning börjar kl. 18.00 och min börjar kl. 19.00. Alltså får jag en timmes träning ;)

Igår var jag iväg och testade på Discogympa. Men katten vad jobbigt det var!! Men roligt! Dessutom fick jag mig många goda skratt :D Det var inte sista gången jag var iväg ;) Nästa måndag ska jag på african moves igen. Jag har haft ett uppehåll nu sen någon vecka före jul. Dels har inte african moves börjat förrän efter jul och dels så har jag haft min slalomskola i sex veckor.
Sen blir det!

*Söndagar-Discogympa
*Måndagar-African moves
*Tisdagar-Slalom
*Torsdagar-Slalom (eller eventuellt ska jag testa på Box)

Nä, nu måste jag ordna middag, sen ska jag och Rasmus iväg på träning!
På återseende!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0