En till

Vi hade det superkul igår!! Men (nästan som) vanligt så blev det ett, två eller fler glas för mycket :D
Men som sagt, mycket trevligt var det! :)
Vi har haft turen både igår och idag att bli bjudna på mat. Först blev vi bjuden på mat hos A & E när vi kom dit och idag när vi skulle hämta barnen hos svärmor.
Det tackar vi för!


--------------------------------------------


Jag har några små funderingar..
På om jag skulle ha gjort en till tatuering!
Jag känner mig sugen på att göra en till. Men vet inte vad eller vart jag ska göra.
Kanske en på axeln?
Eller på armen?
Eller på... Vet inte..
Kanske en som denna?! :D

Axel och armtatuering av ärr


Måste kolla på Solsidan nu!
Ha en bra kväll :)


Kommentarer
Postat av: veronica

Härligt att Ni hade kul! Snart MÅSTE vi partaja ihop!!! Nu när jag inte får migrän av rödvin...

Men du...med tatuering... Vänta på mig denna gång, gumman. För jag vill ju jag med. Men måste spara ihop lite först.

Kramis!

PS! Jag är ledig heeeela veckan ;-)

2011-02-07 @ 12:36:22
Postat av: Svärmor

Nej Gud bevare mig! Inte den tatueringen!!!! Visst skojar du nu??

2011-02-07 @ 13:58:55
Postat av: Eva-Lena

Håller med svärmor!!

Spara pengarna till din drömresa med Lars i stället.. :-)

2011-02-07 @ 14:37:33
Postat av: Marie

Håller med föregåande talare, spara pengarna till en drömsemester (smekmånaden) istället ;)



Kramis

2011-02-09 @ 12:58:01
URL: http://nessis.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0