..

Nu har åter en dag avverkats på berget. Rasmus var med mig, så han har verkligen fått åka slalom idag! Elias var med Lars, som håller på att förbereda inför skoterträffen nästa helg, lör. 26/2
( www.gransjobodarna.se )

Först kände jag att det nästintill var lite gruvsamt att fara iväg på berget och vara där flera timmar (10-15) Men nädå, bara man kommer sig iväg så är det bara roligt att stå där och sälja fika :)
Mycket trevlig folk!
Det enda som är synd, är att jag inte har kunnat vara ute i det fantastiskt härliga vädret som varit idag! Men det kommer fler dagar ;)

Strax ska middagen påbörjas. Så bäst att logga ur..!

Hoppas Ni haft en riktigt bra och härlig dag!


Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days-

Tacka så mycket för söta gratulationen på min födelsedag, o roligt du gillade glimten från mitt hem! :-)



Önskar en härlig söndagskväll, hoppas helgen varit bra, kram kram!

2011-02-20 @ 19:03:54
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0