Jämlike

Jag var hos en vän och beställde mössor till grabbarna. Hon har en son som är något år yngre än Elias.

Men nu när vi var hos M. så fick Elias möta sin jämlike ;)
Denne kille verkar vara bestämd av sig. Bra! Nu fick Elias riktigt känna på hur det känns när någon annan ger sig på en. Elias "tålde" nog inte detta. När han fick mothugg av hennes pojke så grät Elias och blev nästan förtvivlad. Jag har aldrig sett honom så :bigeyes: Bra!

Elias är väldigt bestämd och tjurig och ger sig gärna på Rasmus, som slag och sparkar. Kastar ibland saker på honom
:mad:

Jag hoppas att Elias kommer att sluta med dessa ärmade dumheter nu. Annars tar jag med Elias till M. och hennes son ;)



Tack att du gjorde mössorna, M! Barnen är jättenöjda! Rasmus har fortfarande sin på sig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0